Mgr. Jan Řezáč
  

Mgr. Jan Řezáč


Řady členské základny Podnikatelského svazu pekařů a cukrářů rozšířila od 1. července společnost DIAMANT CZ s.r.o., která patří k významným evropským hráčům na trhu pro pekaře a cukráře. Osobností z oboru je dnes jednatel společnosti Mgr. Jan Řezáč.




Pane Řezáči, představte aktuální novinky vaší firmy a úvodem prosím o rekapitulaci vaší činnosti na našem trhu, která se datuje rokem 1998.

První obchodní aktivity lze datovat počátkem 90. let minulého století. Dceřiná společnost hornorakouského Diamant Nahrungsmittel GmbH and Co. KG se sídlem ve Welsu byla v České republice založena v roce 1998 pod názvem DIAMANT CZ, spol. s.r.o. V roce 2007 došlo k transformaci společnosti a DIAMANT CZ se stal stoprocentní dceřinou společností mateřského závodu. Od svého založení je tato společnost vnímána jako partner pekařů, jehož cílem jsou nejen dodávky kvalitních surovin a technologická podpora výroby, ale i vzájemný obchodní úspěch. Portfolio dodávaných surovin téměř zcela pokrývá potřeby pekárenské výroby. Máme-li vyzdvihnout jen některé produkty, pak zcela jistě všem odborníkům z branže bude známá řada výrobků Original Baker, koncentráty na výrobu koblih, makové a ořechové náplně a v neposlední řadě náš bio-sortiment Nimm Natur. V oblasti inovací a zavádění novinek na trh patříme ke špičce v oboru.

Fundovaný a progresivní kolektiv oddělení výzkumu a vývoje v mateřském závodě nám vychází nadmíru vstříc. Pružná reakce na individuální přání zákazníka tak patří k naší přednosti. Snažíme se najít vhodná a rychlá řešení při zachování místních specifik. V současnosti disponujeme týmem profesionálů, jež zajišťuje obchodí a technologickou podporu našich klientů. V loňském roce jsme provedli akvizici strategicky položeného stavebního pozemku u Prahy. Během letošního roku dojde k dokončení výstavby moderních skladových a administrativních prostor. Samozřejmou součástí objektu bude také školící centrum, ve kterém budeme provádět odborné semináře pro naše klienty a širokou odbornou veřejnost.

Slovo „krize“ se teď skloňuje ve všech pádech téměř všude. Navíc zesiluje tlak na ceny pekařských výrobků především ze strany obchodních řetězců, takže pekaři jsou nuceni k co největším úsporám výrobních nákladů. Jak se s touto situací vyrovnává vaše společnost?

Současnou hospodářskou krizi nevnímáme negativně. Je to pro nás výzva a velká šance. Nejen menší a střední provozy, ale i průmyslové pekárny procházejí fází liposukce nákladů. Po dlouhých letech, kdy se nákup surovin odehrával na bázi historicky daných dodavatelsko-odběratelských vztahů, došlo mnoha majitelům firem a manažerům nákupu, že úspory dosažené efektivním nákupem surovin mohou být pro chod jejich podniků rozhodující právě v době klesajících prodejů a neustále rostoucího tlaku na ceny nejen ze strany řetězců. Naše dlouhodobá strategie nejlepšího produktu za nejlepší cenu přináší své ovoce.

Děkuji vám za rozhovor a přeji mnoho úspěchů.


Zaujal vás článek?   


Autor: redakce

Mgr. Jan Řezáč

 



V diskusi zatím není žádný příspěvek. Buďte první!

Nový příspěvek do diskuse



Katalog firem,
produktů a služeb

Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.

Vyhledávání Nová registrace

Newsletter

Chcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.

Přihlásit k odběru
Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů
TEN ART, spol. s r.o.
Vyzkoušej Ekonomický Software DUNA
Výstaviště České Budějovice a.s.
MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO POTRAVINÁŘSKÝ PRŮMYSL IV