První obchodní aktivity lze datovat počátkem 90. let minulého století. Dceřiná společnost hornorakouského Diamant Nahrungsmittel GmbH and Co. KG se sídlem ve Welsu byla v České republice založena v roce 1998 pod názvem DIAMANT CZ, spol. s.r.o. V roce 2007 došlo k transformaci společnosti a DIAMANT CZ se stal stoprocentní dceřinou společností mateřského závodu. Od svého založení je tato společnost vnímána jako partner pekařů, jehož cílem jsou nejen dodávky kvalitních surovin a technologická podpora výroby, ale i vzájemný obchodní úspěch. Portfolio dodávaných surovin téměř zcela pokrývá potřeby pekárenské výroby. Máme-li vyzdvihnout jen některé produkty, pak zcela jistě všem odborníkům z branže bude známá řada výrobků Original Baker, koncentráty na výrobu koblih, makové a ořechové náplně a v neposlední řadě náš bio-sortiment Nimm Natur. V oblasti inovací a zavádění novinek na trh patříme ke špičce v oboru.
Fundovaný a progresivní kolektiv oddělení výzkumu a vývoje v mateřském závodě nám vychází nadmíru vstříc. Pružná reakce na individuální přání zákazníka tak patří k naší přednosti. Snažíme se najít vhodná a rychlá řešení při zachování místních specifik. V současnosti disponujeme týmem profesionálů, jež zajišťuje obchodí a technologickou podporu našich klientů. V loňském roce jsme provedli akvizici strategicky položeného stavebního pozemku u Prahy. Během letošního roku dojde k dokončení výstavby moderních skladových a administrativních prostor. Samozřejmou součástí objektu bude také školící centrum, ve kterém budeme provádět odborné semináře pro naše klienty a širokou odbornou veřejnost.
Současnou hospodářskou krizi nevnímáme negativně. Je to pro nás výzva a velká šance. Nejen menší a střední provozy, ale i průmyslové pekárny procházejí fází liposukce nákladů. Po dlouhých letech, kdy se nákup surovin odehrával na bázi historicky daných dodavatelsko-odběratelských vztahů, došlo mnoha majitelům firem a manažerům nákupu, že úspory dosažené efektivním nákupem surovin mohou být pro chod jejich podniků rozhodující právě v době klesajících prodejů a neustále rostoucího tlaku na ceny nejen ze strany řetězců. Naše dlouhodobá strategie nejlepšího produktu za nejlepší cenu přináší své ovoce.
Děkuji vám za rozhovor a přeji mnoho úspěchů.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse