Značka Penam v minulých dnech prošla výrazným redesignem firemní grafiky. Úpravou a změnami prošly snad všechny stěžejní vizuální prvky. Od fontů produktových a marketingových sdělení, přes obaly potravin, webové stránky až po polepy rozvozových automobilů.
Omlazení vizuální identity je součastně podporováno intenzivní reklamní kampaní napříč všemi segmenty, nevyjímaje tištěná a digitální média včetně sociálních sítí. Součástí kampaně jsou také produktová kulinářská videa využívající produkty pekáren Penam. Jedná se převážně o tipy na netradiční využití mouky, ale i pečiva v kulinářství.
Součástí obměny vizuální identity je také nové motto: „Pečeno s láskou z českého obilí,“ které doplňují pekařské dlaně držící pečivo. I přes veškerou automatizovanou technologii pekárenské výroby společnost Penam ve své komunikaci zdůrazňuje poctivé pekařské řemeslo. Nová identita podporuje myšlenku tradiční řemeslné výroby pečiva. Celkový dojem je navíc doplněn příběhem pečiva od zrnka obilí, přes zpracování mouky v mlýnech až po výsledný pekárenský produkt.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse