Voňavé, měkké a tak trochu návykové. Skořicové rolky od Cinnamood se v posledních letech staly hitem na evropské gastronomické scéně. Teď si je budou moci vychutnat i čeští zákazníci. Značka, která vznikla v roce 2022 v německém Kolíně nad Rýnem, si za krátkou dobu získala popularitu nejen díky svému ikonickému produktu, ale i díky komunitnímu přístupu a důrazu na kvalitu surovin.
V červenci Cinnamood slavnostně otevřel své první dvě pobočky v Praze – výdejní okénko v Jungmannově ulici a útulnou kavárnu s možností posezení na Náměstí Jiřího z Poděbrad. Zatímco první zmíněná pobočka láká na rychlý „roll to go“, druhá nabízí klidné zázemí pro ty, kteří si chtějí sladkou pauzu skutečně vychutnat.
Zakladatelé značky, Anna Schlecht a Luca Breuer, se rozhodli posunout tradiční skořicový šnek na zcela novou úroveň. Jejich cílem bylo vytvořit nejen produkt, ale zážitek, ke kterému se lidé budou vracet – a to se jim daří. Dnes už značka působí ve čtyřech evropských zemích a Česká republika je pátým trhem, kam vstupuje. Jen v Kolíně nad Rýnem se denně prodá až 6 000 kusů rolovaných dobrot.
Sortiment Cinnamood čítá více než 15 variant – od tradičních skořicových klasik přes pistáciové či kokosové kombinace až po hravé chutě jako Matcha Roll, Chocolate Cherry nebo oblíbené Bueno. Většina nabídky je přitom čistě rostlinného původu, což značku přibližuje i lidem preferujícím veganskou nebo bezlaktózovou stravu. Během léta zákazníky potěší také možnost ochutnat rolku s veganskou zmrzlinou, čímž Cinnamood zajišťuje perfektní letní refresh.
Za příchodem značky do Česka stojí Rufina Tsybyktarova, která se do rolky zamilovala při návštěvě Berlína. V Praze chce vybudovat místo, kde se lidé budou cítit vítáni a kde se sladké potěšení stane rituálem. „Cinnamood není jen o sladkém pečivu. Je to o atmosféře, o sdílení, o dobré náladě. Chceme vytvořit prostor, který bude příjemný nejen chuťově, ale i lidsky,“ vysvětluje.
Kromě rozšíření v rámci hlavního města plánuje Cinnamood další pobočky po celé republice – včetně obchodních center, frekventovaných lokalit i dalších velkých měst jako Brno. Značka si klade cíl do konce roku prodat až 800 000 rolek a vytvořit 30 nových pracovních míst.
V době, kdy zákazníci čím dál více dbají na složení produktů a celkový zážitek z nákupu, má Cinnamood dobře nakročeno stát se stálicí i na českém trhu. Ať už si skořicovou rolku dáte na lavičce v parku, nebo si ji odnesete domů na víkendové mlsání, jedno je jisté – Cinnamood přináší do všedních dnů sladkou porci radosti.
Zdroj: Mediaguru.cz
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse