https://www.traditionrolex.com/18
Cinnamood přináší do Prahy vůni skořice. Německý fenomén rolovaných dobrot startuje českou expanzi
  

Cinnamood přináší do Prahy vůni skořice. Německý fenomén rolovaných dobrot startuje českou expanzi


Křehké těsto, voňavá skořice a kombinace chutí, které potěší nejen milovníky sladkého, ale i příznivce rostlinné stravy. Takové jsou skořicové rolky značky Cinnamood, které od července oficiálně vstupují na český trh. V Praze otevřely své první dvě prodejny, a to je jen začátek. Německá značka má ambiciózní plány a chce si získat srdce (a chuťové pohárky) zákazníků napříč celou republikou.




Voňavé, měkké a tak trochu návykové. Skořicové rolky od Cinnamood se v posledních letech staly hitem na evropské gastronomické scéně. Teď si je budou moci vychutnat i čeští zákazníci. Značka, která vznikla v roce 2022 v německém Kolíně nad Rýnem, si za krátkou dobu získala popularitu nejen díky svému ikonickému produktu, ale i díky komunitnímu přístupu a důrazu na kvalitu surovin.

V červenci Cinnamood slavnostně otevřel své první dvě pobočky v Praze – výdejní okénko v Jungmannově ulici a útulnou kavárnu s možností posezení na Náměstí Jiřího z Poděbrad. Zatímco první zmíněná pobočka láká na rychlý „roll to go“, druhá nabízí klidné zázemí pro ty, kteří si chtějí sladkou pauzu skutečně vychutnat.

Zakladatelé značky, Anna Schlecht a Luca Breuer, se rozhodli posunout tradiční skořicový šnek na zcela novou úroveň. Jejich cílem bylo vytvořit nejen produkt, ale zážitek, ke kterému se lidé budou vracet – a to se jim daří. Dnes už značka působí ve čtyřech evropských zemích a Česká republika je pátým trhem, kam vstupuje. Jen v Kolíně nad Rýnem se denně prodá až 6 000 kusů rolovaných dobrot.

Sortiment Cinnamood čítá více než 15 variant – od tradičních skořicových klasik přes pistáciové či kokosové kombinace až po hravé chutě jako Matcha Roll, Chocolate Cherry nebo oblíbené Bueno. Většina nabídky je přitom čistě rostlinného původu, což značku přibližuje i lidem preferujícím veganskou nebo bezlaktózovou stravu. Během léta zákazníky potěší také možnost ochutnat rolku s veganskou zmrzlinou, čímž Cinnamood zajišťuje perfektní letní refresh.

Za příchodem značky do Česka stojí Rufina Tsybyktarova, která se do rolky zamilovala při návštěvě Berlína. V Praze chce vybudovat místo, kde se lidé budou cítit vítáni a kde se sladké potěšení stane rituálem. „Cinnamood není jen o sladkém pečivu. Je to o atmosféře, o sdílení, o dobré náladě. Chceme vytvořit prostor, který bude příjemný nejen chuťově, ale i lidsky,“ vysvětluje.

Kromě rozšíření v rámci hlavního města plánuje Cinnamood další pobočky po celé republice – včetně obchodních center, frekventovaných lokalit i dalších velkých měst jako Brno. Značka si klade cíl do konce roku prodat až 800 000 rolek a vytvořit 30 nových pracovních míst.

V době, kdy zákazníci čím dál více dbají na složení produktů a celkový zážitek z nákupu, má Cinnamood dobře nakročeno stát se stálicí i na českém trhu. Ať už si skořicovou rolku dáte na lavičce v parku, nebo si ji odnesete domů na víkendové mlsání, jedno je jisté – Cinnamood přináší do všedních dnů sladkou porci radosti.

 

 

 

 

Zdroj: Mediaguru.cz


Zaujal vás článek?   


Autor: redakce



V diskusi zatím není žádný příspěvek. Buďte první!

Nový příspěvek do diskuse



Katalog firem,
produktů a služeb

Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.

Vyhledávání Nová registrace

Newsletter

Chcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.

Přihlásit k odběru
Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů
TEN ART, spol. s r.o.
Vyzkoušej Ekonomický Software DUNA
Výstaviště České Budějovice a.s.
MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO POTRAVINÁŘSKÝ PRŮMYSL IV
Futurpol - dodáváme a servisujeme ucelená řešení pro pekárenské a potravinářské provozy a surovinová hospodářství.