Jako první spustily alespoň výdejní okénka pobočky na Václavském náměstí, v I. P. Pavlově nebo v Dejvicích. Postupně pak otevíraly i další pobočky. „Prioritou je samozřejmě zdraví našich zákazníků i zaměstnanců, proto dbáme na zvýšená hygienická opatření i organizaci prodeje. Samozřejmostí jsou ochranné pomůcky, bezpečný odstup, pravidelná desinfekce. Upřednostňujeme bezkontaktní platby,“ uvedl ředitel pekařství PAUL v ČR Filip Kubernat.
Jednou z nejnavštěvovanějších poboček má pekařství PAUL u Anděla. Tam dobu, během které nebyl možný provoz, využili k její celkové renovaci. „Přestavbou pobočky na Andělu pokračujeme v modernizaci, se kterou jsme začali loni v nákupním centru Westfield Chodov. Zaznamenali jsme velmi pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků, také proto plánujeme v přestavbách pokračovat. Pobočky jsou v neoindustriálním stylu, který působí uvolněněji a více svěže. Pobočka s přestavbou dostává úplně jinou zákaznickou dynamiku. Je to nové, neotřelé, ale stále je to PAUL se 130letou tradicí,“ pokračuje Kubernat.
Další reakcí české sítě PAUL na koronavirovou krizi bylo rozšíření stávajícího e-shopu. Na tomto poli je zásadní spojení s doručovací službou Wolt. Spolupráci pekařství podpořilo i mimořádnou nabídkou. Každý nový uživatel nyní získá voucher na nákup v pekařství PAUL v hodnotě 150 Kč.
„Wolt jsme si zvolili proto, že je nám blízká jejich firemní kultura a na tuto aplikaci jsme měli i pozitivní doporučení přímo od našich zákazníků. Právě jejich zkušenosti jsou pro nás velmi cenné,“ upozorňuje Filip Kubernat.
Další novinkou je upravení e-shopu pro potřeby jiných zákazníků. Doposud tvořily jeho klientelu hlavně firmy, které objednávaly catering. „Zpřístupnili jsme e-shop našim věrným zákazníkům. Takže již neslouží pouze na zajištění stylového pohoštění na firemní porady, ale roste nám počet soukromých objednávek obědů, odpoledních dezertů s kávou, francouzského pečiva,“ vysvětluje Kubernat.
Nejen jeho pak zaskočil u objednávek přes e-shop zájem o jednu ze specialit pekařství PAUL, makronky. „Pro mě bylo překvapivé, že zhruba třetina objednávek obsahovala nějaké balení makronek a některé objednávky pouze makronky. Jako znalec našich produktů to ale chápu, naše makronky z mandlové mouky jsou těžce návykové,“ přiznává ředitel pekařství PAUL.
Pekařství PAUL je rodinná firma postavená na pevných základech časem prověřených výrobních postupů, které si předalo již pět generací. Jeho historie se začala psát v roce 1889 v Croix, městečku v bezprostřední blízkosti Lille. V roce 1985 poprvé expandovalo do zahraničí, když otevřelo prodejnu v Barceloně.
V České republice první pobočku otevřelo v roce 2008 v OC Atrium Flora. Jejich počet se pak začal rychle rozrůstat a aktuálně provozuje v Praze a v okolí osmnáct prodejen. Kromě chlebů a baget tvoří jejich sortiment klasické francouzské pečivo, sendviče, quiche nebo zmíněné makronky.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Order Viagra With No Prescripyion seanteenerty cialis buy Boodadep Sachet Kamagra Fast
http://gcialisk.com/ - cheap cialis from india
order cialis online
Nový příspěvek do diskuse