Obaly informují o výživových údajích už na horní straně obalu. Výrobce tím zdůrazňuje zdraví prospěšné složení produktů. Společně se zvýrazněním těchto benefitů mají být nové obaly atraktivní také svým vzhledem. Jejich autoři vsadili na zářivě zelenou barvu, která je společná pro všechny produkty. Zároveň je na každém obalu ještě indikační pruh pastelové barvy, který charakterizuje vždy jeden konkrétní druh chleba. „Výrobky jsou velmi chutné a kvalitní, proto si zaslouží promyšlené a propracované obaly,“ říká se v tiskové zprávě Penamu.
Řadu výrobků Fit den tvoří celkem sedm produktů hmotnosti 250 až 500 gramů. Patří k nim chléb celozrnný, kornový, šestizrnný, slunečnicový celozrnný, žitno-slunečnicový celozrnný žitný celozrnný a žitnochléb. Penam je propaguje též prostřednictvím speciální informační kampaně „Zatočte s kily, kterou tvoří především web přinášející recepty na přípravu jídel prospěšných zdraví.
Penam patří do holdingu Agrofert ovládaného Andrejem Babišem. Je druhou největší pekárenskou skupinou v České republice a své produkty prodává také na Slovesnku a v Maďarsku.
Zaujal vás článek?
Autor: Martin Stejskal
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse