Od francouzských prodejen se pražská pekařství Paul liší. Ve Francii je zvykem, že si zákazníci zakoupené pečivo odnášejí do práce či domů. U nás je obecně unikátním trendem spojení pekařství s možností konzumace jak zakoupeného pečiva, tak i doplňkového sortimentu. Pekařství Paul proto kromě pečiva nabízí saláty a teplé pokrmy v podobě polévek a toastů Croque. Zároveň plánují rozšířit nabídku o vaječné omelety.
Sortiment pekařství zahrnuje typické francouzské bagety, pšeničné i žitné chleby a široký sortiment tradičního sladkého pečiva i francouzských dezertů a dortů. Podle obchodního ředitele Romana Plívy jsou nejprodávanějším produktem makronky. Do konce října jich prodalo pekařství Paul více než 670 tisíc.
Pro výrobu tradičního francouzského pečiva je klíčový výběr surovin. Ty jsou podle Romana Plívy vybírány na základě kvality, chuti i vhodnosti využití. Jelikož česká síť pekařství Paul plánuje rozšíření sortimentu o nové druhy sladkých dezertů i teplých pokrmů, musí každý nový produkt projít senzorickým testem a schválením mateřské společnosti Lagardere Travel Retail.
Česká síť francouzského pekařství Paul je aktivní také v rámci charity a společenské odpovědnosti. Každoročně spolupracuje s Nadací Archa Chantal. Letos podpoří Armádu spásy s přípravou polévek pro lidi v nouzi a neprodaným pečivem plánuje zásobovat ZOO Praha.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse