Poté, co ceny potravin, včetně pečiva, vyrostly rychlým tempem nahoru, přibylo mnoho lidí, kteří si již nemohou dovolit utrácet za jídlo tolik, jako tomu bylo dříve. Proto se majitelé polské pekárny Czajkowska na Lazarském trhu rozhodli pro své zákazníky vymyslet pomocnou akci. Udělali dobročinnou kampaň, během které zákazníci zaplatí za chléb či jiné pečivo, které zanechají v obchodě, a účtenku následně pověsí na korkovou nástěnku před obchodem. Účtenku pak může využít k nákupu ten, kdo si nákup pečiva nemůže dovolit. Každý den takovou dobročinou účtenku zanechává tucet lidí a všechny účtenky jsou využity.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse