Nyní má Rohlík.cz i nadále roste a má možnost investovat. Letos se společnost rozhodla zaměřit se na nabídku vlastního pečiva. Pro tento účel společnost vyčlenila asi osm milionů korun.
Dosud byla firma schopná vyrobit ve spolupráci s Marhautovým pekařstvím a Pekařstvím Makovec přes 50% pečiva, které nabízí s označením „Upečeno u nás“. Zbytek tvoří rozpékané produkty od kvalitních řemeslných pekáren, jako je například pekárna Eska.
Rohlíku jde nyní především o to, aby si jeho zákazníci mohli pochutnat na čestvém pečivu kdykoliv na něj dostanou chuť. Cílem tedy není ani tak rozšíření sortimentu nebo nárůst objemu vyrobeného pečiva, ale to, aby i ten, kdo si večer objedná chléb, jej dostal voňavý a křupavý.
Nová řemeslná pekárna roste v Chrášťanech u Prahy, kde má Rohlík.cz své distribuční centrum a první pečivo se v ní začne péct již letos na jaře.
Kromě výstavby nové pekárny se firmě Rohlík.cz podařilo proniknout i na německý, rakouský, maďarský a rumunský trh a snaží se vybudovat vlastní silné značky jako Mill (mléčné produkty) nebo Dacello (uzeniny). V tomto roce by společnost ráda expandovala do Španělska a Itálie.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse