Hlavní značkou pekařských výrobků United Bakeries se stane Odkolek. Ostatní značky čeká útlum
  

Hlavní značkou pekařských výrobků United Bakeries se stane Odkolek. Ostatní značky čeká útlum


Největší pekárenská skupina působící v česku, společnost United Bakeries, plánuje redukci svého portfolia. Po změnách má zůstat dominantní pouze značka Odkolek, která v posledních měsících prodělala výrazný rebranding.




United Bakeries redukuje své portfolio značek

United Bakeries vlastní čtyři pekárenské značky Odkolek, Delta, Cerea, Toastti a je majitelem třinácti regionálních pekáren. Počet provozovaných značek by se v budoucnu měl postupně utlumit. Podle Petra Mlíka, marketingového ředitele United Bakeries bude značka Toastti v nejbližší době pohlcena sesterskou značkou Odkolek.

Vedení United Bakeries plánuje také postupné utlumení značky Delta. Ta je v současnosti dominantní v celé skupině. Po útlumu se situace změní a jedinou vlajkovou lodí pekařských výrobků United Bakeries zůstane značka Odkolek.

Podle Petra Mlíky bude útlum postupný. Skupina zároveň chce zákazníky naučit, že sortiment pečiva Odkolek nabízí srovnatelnou, ne-li vyšší kvalitu. Jedinou značkou, která s Odkolkem zůstane zachována je Cerea. Z ní se ale stane subbrand Odkolku.

Značka Odkolek prodělala rebranding

Redukce značek je plně v souladu s novým majoritním vlastníkem United Bakeries, kterým se na začátku letošního roku stala lucemburská společnost Moulins de Kleinbettingen. Součástí nové strategie je také rebranding značky Odkolek, které postupně zastřeší celé portfolio pekařských výrobků společnosti United Bakeries. V United Bakeries představoval Odkolek tradiční pečivo s důrazem na prvorepublikovou řemeslnou kvalitu. Toto vnímání má rebrand posílit.

Změnou proto prošlo logo, které se změnilo z „FR. Odkolek“ na „Odkolek“ s uvedením „Od roku 1850“. Původní logo odkazovalo na zakladatele Františka Serafína Odkolka a bylo příliš personalizované. Změnou prošla také grafická podoba, která ubrala přebytečnou linku a font loga přizpůsobila původním nápisům na prvorepublikových pekárnách Odkolek.

Cílem rebrandingu je čistší, jednodušší a především údernější logo. Celou komunikaci doplní slogan „Není chleba jako chleba“.


Zaujal vás článek?   


Autor: redakce



V diskusi zatím není žádný příspěvek. Buďte první!

Nový příspěvek do diskuse



Katalog firem,
produktů a služeb

Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.

Vyhledávání Nová registrace

Newsletter

Chcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.

Přihlásit k odběru
Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů
TEN ART, spol. s r.o.
Vyzkoušej Ekonomický Software DUNA
Výstaviště České Budějovice a.s.
MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO POTRAVINÁŘSKÝ PRŮMYSL IV