Protože ani jeden z podnikatelů není pekař, vybrali si tým lidí, kteří je učili, jak na to. Podle internetového magazínu CzechCrunch zvolili Julianu Fischerovou, známou jako Maškrtnica, která je skvělá na kváskové pečivo, ale rozumí i francouzské pekařině. Další skvělá pekařka je učila skvělé moravské koláče a jiná česká pečiva a Martin Hanus zase všechny technologie souvisejících s pečením. Na rozjezd pekárny, jehož součástí byly i první tři pobočky, byla potřeba investice asi 45 milionů korun.
Zrno Zrnko svým pečivem zásobuje nejen své prodejny, ale asi šest desítek hotelů, restaurací a kaváren, dodává také na Rohlík.cz. Co se neprodá, to rozdává neziskovým organizacím. Pekárna Zrno Zrnko se letos podle informací v internetovém magazínu Czechcrunch vyšplhá k obratu 100 milionů.
Oproti průmyslových pekárnách, které si tolik nezakládají na tom, aby pečivu věnovali tolik času, Zrno Zrnko si zakládá na profesionální ruční praci. Kvásek nechávají v pečivu dostatečně dlouho pracovat, díky čemuž je výsledek chutnější, odolnější vůči plísním, déle vláčné a snáze stravitelné. Podnikatelé věnují pozornost i výběru základních surovin lokálního původu. Mouku kupují ze středně velkého mlýna z Předměřic nad Labem, vejce z farmy v Čerčanech a máslo z La Formaggeria Gran Moravia z Litovle. Marmelády na plnění jim dodávají Marmelády s příběhem, šunky Lahůdkářství Sváček a mozzarellu pražská sýrárna Mozzarellart.
Zaujal vás článek?
Autor: redakce
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse