Soutěž Chléb roku organizuje Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v České republice. Cílem akce je propagace kvalitního chleba a pekařských výrobků. Probíhá už dvě desítky let a dělí se na kategorie Konzumní chléb a Řemeslný chléb. Výsledky bývají vyhlášeny v červnu na Dnech chleba v Pardubicích. Společnost Tesco je již pátým rokem strategickým partnerem této soutěže.
Oceněné chleby začalo Tesco prodávat počátkem července. Zákazníci si nyní v síti obchodů mohou zakoupit vítězný produkt v kategorii Konzumní chléb z produkce pekárny Zelená louka patřící do skupiny Penam. Totéž platí pro nejlepší výrobek v kategorii Řemeslný chléb, kterým se může pyšnit firma Enpeka ze Žďáru nad Sázavou.
Kromě obou vítězných chlebů si zákazníci této obchodní sítě mohou zakoupit také chléb zábrdovický a chléb beskydský. Oba byly oceněné titulem Chléb vynikající kvality.
Podle vedení sítě mají zákazníci o oceněné produkty velký zájem. "Celkově jsme v průběhu našeho partnerství prodali již více než 695 tisíc kusů oceněných chlebů," říká Patrik Dojčinovič, obchodní ředitel společnosti Tesco a dodává: "Naše partnerství v této soutěži tak potvrzuje, že je skvělou příležitostí, jak rozšířit spolupráci s dalšími pekárnami a zákazníkům nabídnout vysoce kvalitní výrobky."
Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje v tuzemsku přes 200 obchodů.
Zaujal vás článek?
Autor: Martin Stejskal
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse