“Každé podobné ocenění potěší, v případě Delty o to vice, že byla nominována samotnými pořadateli. Tato cena je pro naše obchodní partnery i spotřebitele stvrzením naší kvality a dobré práce při budování značek,” uvedl Ivan Flek, výkonný ředitel United Bakeries.
Superbrands Award má svůj původ před takřka dvěma desítkami let ve Velké Británii, nicméně dnes je již celosvětovou cenou udělovanou v 88 zemích. Oceňuje značky na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty.
Systém hodnocení probíhá v etapách. Na počátku je databáze značek registrovaných Českým patentovým úřadem, z nichž se postupně vybírá čím dál užší skupina nominovaných.
Na závěr zbudou dva tisíce značek, s nimiž agentura GfK provádí průzkum mezi spotřebiteli. Poté se do věci vloží výše zmíněná komise Brand Council.
Kombinací průzkumu mezi spotřebiteli a hodnocení poroty letos vznikla skupina finalistů tvořena 280 značkami.
Zaujal vás článek?
Autor: Martin Stejskal
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse