Do nového sortimentu určeného přímo pro domácnosti patří například pět variant předpečených chlebů se čtyřdenní trvanlivostí a dobou dopékání 12 až 14 minut. Čtyřicetidenní trvanlivost pak mají cereální kaiserky s dobou dopékání tři až pět minut a Uničovský chlebíček s osmi až dvanácti minutami.
K rozpékání v obchodech bylo připraveno celkem 35 druhů výrobků, k nimž patří mimo jiné chleba, různé druhy rohlíků, bagety, kaiserky, ciabaty, koláče šátečky, vánočky, makovky a pletence.
Podle výkonného ředitele United Bakeries Ivana Fleka se skupina rozhodla vyjít vstříc rostoucí popularitě dopékaného pečiva. Jak dodal, stěžejní částí produkce zůstává i nadále výroba čerstvého chleba a pečiva.
Zaujal vás článek?
Autor: Martin Stejskal
Místo pro Vaše odkazy. V případě splnění registračních podmínek zdarma zveřejníme.
Vyhledávání Nová registraceChcete zůstat v obraze? Připojte se k naší komunitě profesionálů. Objednejte si zasílání nejaktuálnějších příspěvků mailem.
Přihlásit k odběru
Nový příspěvek do diskuse